Bästastebästa!!!

Måste ta och berätta om min torsdag för den va så bra!! Jag åkte till skolan som vanligt men var bara på uno lektion för hade en tid på vårdcentralen. När jag hade landat på kumla station gick jag in på maxi innan jag promenerade hem. Jag hade fått två påminnselser om att jag hade ett paket från Zalando att hämta ut, hade dock inte beställt något fran Zalando. Så jag tänkte kolla i vilket namn det stod samt upplysa dem om att de hade skickat påminnelserna fel, blev aningen överaskad när namnet var Herman Rogefors! Egentligen fick jag inte hämta ut det men tjejen i kassan var förstående och snäll. Jag bar paketet heela vägen hem trots att jag höll på att sprängas av nyfikenhet och egentligen bara ville slita upp det på direkten!
Detta låg i!!
Haha alltså jag fattar ingenting. Jag visste inte ens om att han visste att jag ville ha det?? Och så har han köpt det till mig när han är på andra sidan jorden? I rätt storlek och allt? Jag är fortfarande så himla överaskad och gla<3. 
 
På vårdcentralen skulle jag göra pricktest dvs få reda på vilka allergier jag har. Kan stolt tala om att jag kan skaffa 100 sånna här
HAhahA skoja det finns ju bara en Ärnst. Men katter!!!!!! Mina alleriger är mest hund & gräs plus lite kvalster & björk. För att fira (lr för att vi var hungriga) köpte mamma och jag med sallad hem.
De va den himla bra torsdagen det!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback