Heihei



Var på kosläpp med Hermis förra helgen. Jättekul jue!! Man fick till och med mjölk o bulle.
Det fanns gulliga får och fårbebisar där.
Suschade i SkytteP med dom här och drack kir och champagne. 
Nu i helgen åt jag tapas med Klara o Sofia. Dom kom hem till mig i fredags + Hermis o Ogge. Vi grillade lite, chillade lite o bada lite jacuzzi. Aa o sen fortsatte vi dagen efter hos Soffe, vi köpte massa gott på Coop och skulle kalla det tapas men efter lite varv med trollstaven på Sofias kylskåp och Klaras shoppingsinne i ICA-affärer blev det den godaste tapasen everrr. Alltså kolla allt man kan önska sig mmmmmm. 
 
 
Annat som hänt= vart på Ludwigs vårkonsert, Massa nationella prov bland annat Mattenationella igår:(, IDAG FÄRGADE JAG HÅRET BLONDT IGEN JAG ÄR JAG TJIHOO
 
Saker som ska hända: läsårets sista K-fest imorgon!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback