VAL THORENS!

HEEEEJ JAG LEVER OCH MÅR BRA!
Valle T var det bästa i mitt liv. Kan inte komma ihåg att jag någonsin njutit så mycket av livet, bara mått så bra och haft så kul. Vi söp och åkte skidor, åt fet mat och bara njöööt av livet + av det fina vädret som var typ varje dag. Erik hammrade sönder mitt finger på fyllan så det är brutet nu, men äääsch. Jag hade lix kul ändå SÅ bra var det kan ni fatta?? Världens härligaste gäng. 
 
Hihi har snott massa bilder från olika håll, galet!!
Just framkommna efter 35 h i en lökig buss, men ändå gladaaaa
öl numbero 1 och frullä
Här satt vi och åt godaste pizzan eveeer
Ca såhär såg Erik och Klara ut prick hela tiden, bra bild
Posar för Sofia
Här satt vi och åt livets buffé mitt i grillröken som ni kan se.
Jag, mitt finger, Anton och Sebbäää
Soffäää och jag som vårt fräschaste, älskar den här bilden så mkt!
Taco-kväll!
<3
Bara för att de här två e så bra får de en egen bild, Hermis och betongen-Ogge
Och så favoritbilden, kolla va underbara de är!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback