since tbx

http://gifgifs.com/resizer/
 
Kom hem på kvällen i söndags och att gå till skolan på måndagen efter att 1. suttit på epedimibussen 2. inte sovit på en vecka kändes inte så aktuellt. Tog alltså en dag off skool för att hämta mig från mitt lov. I tisdags gick jag men behövde sova ännu mer så va hemma på onsdagen. Åkte till sjukhuset och kollade upp mitt finger då. Fick röntga och sedan vänta 1 1/2 timme på att en stel doktor skulle konstatera att de var brutet samt få ett kardborreband. Älskar det, som en liten accessoar + kan faktiskt ta av det när jag duschar!!!!!! I torsdags hände inget. I fredags efter skool åkte jag till m-berg och träffa mami. Vi åt mat, alltså aaah bakpotatisen med fetaostkräm på the coffee nomnom. Sen köpte jag vääääärldens finaste sommarbyxor, visar dom någon dag. På kvällen var det fest med alpgänget, eller alpisarna som Sofia kom på, låter som gulliga alkisar typ. Jag gillare. Vaknade upp i OZ och fick skjuts till stationen. Annars har jag inte gjort mer denna helg bara myyyyyst.  

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback