Hihi har blivit tönt

Heihei det va ett tag sen va men har haft fullt upp!! Hon som inte blir kär har ju blivit kär, jättekär till och med, i Hermis. Jag har alltså myst ganska så konstant med honom i två veckor, vi e ensamma hemma då hans föräldrar glassar i varmare grader. Det har vart karrofest!!! Eller asså kvällen får väll 3/5. Vi hade en superduperbra förfest med ett ihopbak av bara massa sådär jättegoa människor, den vägde upp heela kvällen. Vi drog oss mot stan framåt 22 helt ok fulla, tror vi va ca 18 pers, 4 kom in. Med andra ord sög det där inne, sjukt antiklimax sämsta k-festen everrr.
 
 
Igår var jag på teaterdejt som Herman planerat, mm. Vi såg länsteaterns uppsättning av drottningens kronjuveler, det va jättemys och vi fick till och med följa med bakom scenen efteråt då han kände en av skådespelarna. Aa han kan han. Mamma och Johan har kommit hem från thailandet nu så ska dit imorgon och på kvällen ska jag äventyra med Sofia. De e spännande.
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

HEj jag ska gå på min första karrofest och undrar om det ät blåskontroll i ingången?
kram

Svar: Hej och sry för sent svar, antar att du redan är på g dit men svaret är nej! Akta dig för att vifta med flaskor dock, dom blir lätt tagna av vakten :/
Emelie Andersson

2015-09-22 | 19:03:39

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback