Detsamma

Hei hallå! Veckan som var var stressig och sjuklig. Åkte på världens förkylning så hade megaont i halsen heeela veckan och min röst var näst intill oexisterande. För att toppa detta fick jag utslag på mina händer och fötter som kliade sönder, på torsdagen låg jag typ hemma och grät samtidigt som jag rev upp mina stackars fossingar så pappa skjutsade mig till vårdcentralen. Mitt nya hak typ, tredje gången jag hänger där på tre veckor. Det visade sig att jag hade fått en allergisk reaktion på okänt objekt så fick litt pills sen åka hem. I skool har vi jobbat med FN-rollspelet. Gick runt o va såhär fancy under ons-tors.
Jag var i delegationen Irak. FN-rollspel var stressigt och tråkigt. Iaf torsdagen.
 
Igår hade jag en lektion i vanlig ordning sen åkte jag hem till mami. Men mami e i Thailand den livsnjutaren så e egentligen hos Maja & Alf. På kvällen kom en stycken myse och myste med mig men som har lämnat mig nu men som snart kmr tillbaka, tur. Hihi
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback