Nääe fuuuaack blä

Denna kväll blev ju en enda röra.. Jag skulle egentligen in till Örebro o Sofia nu på kvällen för att fira Alex som fyllt 18! Plockmat drinkar och vänner lät ju bra! Sen när jag står på stationen och betalat min tågbiljett ser jag att jag fått ett sms av min körskola, det stod att jag skulle på riskettan kl 8.00 imorgon. Första problemet är då att jag trodde det var klockan 20.00, andra problemet är att jag börjar jobba klockan 10 imorgon :). Så jag fick cykla hem och försöka logga in på min körkortssida som inte funkat, vilken fortfarande inte funkade, vilket jag tänkte ta upp när jag skulle dit imorgon kl 20.00, vilket jag trodde det var för jag inte kunnat logga in på min körkortssida. Och dom stänger klockan 17 så jag kan inte ringa och förklara heller. Vid sånna här sitiuationer är jag en svag individ, kan verkligen inte hantera att vara såhär ofrivillligt handlingsförlamad vill bara gråta juä. Nu är jag sur, kan jag inte tänka på något annat och ännu bättre är att jag kan inte få tag på dom förrns 13, men jag får böna och be för att dom förstår. 
 Update: Det gick bra!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback