Hopphopp

Okej nu går vi igenom lite små events som hänts sen jag senast var aktiv här dåe :P
 
Det var fyllebrännboll! Jag hade i princip bara videos från det, så här får ni en snygg stillbild:
Kajsa fyllde också år och ställde till med 20-tals kalas! Det var super kul och kajsa kan det där med festmat vill jag lova. Jag och födelsedagsbarnet:
Jag hade brytdag och fick spela teater en hel dag!! På kvällen hade vi vår föreställning och den var superbra. Är dock lite besviken på att vi aldrig fick spela upp för barn, vilket var tanken från början då det var en barnsaga. Menmen Markurells höll på att byggas om så what to do. Här e crewet och jag:
Karrofest!! Detta är den enda bilden på mig och jag e nöjd med det. Jag var utklädd till WT från böda camping, Herman ostbåge och Ogge är ju Pippi!!
 
 
Sen har det ju hänt lite annat men det tar vi en annan gång!
 
I förrgår kom Klara  Sofia hem till mig. Dom fick hallon/rabarberpaj sen gjorde vi goda drinkar och åt kroketter, pulled pork & jensen's sås på min terass. Vi bada bubbelpool och kollade på white chicks, mys va.
Dom sov hos mig och igår åkte vi in till Öret igen. Jag sov hos Herman och nu väntar jag på att han ska komma hem från jobbät så att jag får åka hem til Ärnst.
 
Juste på tal om jobb!! Älsklingssofia har fixat jobb till mig! På Jeremiabageriet i Wadköping! Så vissa helger framöver kommer ni se mig där. Är SÅÅÅ GLAD!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback