Flow

Livet bara rullar på så bra nu. Jag är ju äntligen pluggfri, STRESSFRI! I torsdags var jag iväg till körskolan så nu är allt betalt och jag ska börja köra där nästa vecka, det känns så skönt att äntligen vara igång med detta nedrans körkort.
 
Men till något ännu roligare; på vägen hem skulle jag in och lämna mitt CV på Fresh Food, en restaurang här i kumla, och jag fick stanna och jobba på direkten? Det var provjobb men nu har jag fått jobb där!! Haha så sjukt, i början av sommaren hade jag inget sommarjobb, nu har jag fått två jättebra jobb på 5 dagar? Extrajobb dessutom!!
 
Idag var första dagen på Jeremias och det var sååå kul! Verkligen ett mysigt litet ställe och jag stormtrivs redan. Är minsann himlans glad över detta tack puss, älskade, underbaraste Soffen<333333. Direkt efter åkte jag på drinkkurs på Fresh Food, det va också kul! Det var möe goda drinkar och ser fram emot att bli proffsbartender nu azz. 
 
Aa mm, Såhär känner jag just nu

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback