Tönt

Jag hade en jättemysig dag igår! På förmiddagen åkte vi till Nora och åt noraglass (som var jättegott jöö har aldrig ätit det förut!) sen prommenerade vi omkring och kollade på fina hus innan vi kastade kläderna och tog ett dopp i det kalla vädret. Blöta, kalla och nöjda åkte vi tillbaka till Kumla o där hann jag fräscha till mig innan vi följde med mamma, Johan och deras kompisar ut på en restaurang här i Kumla! Det var supergod mat, vi satt där ett tag sen styrde vi kosan vidare mot Öret och Sf för att kolla på Jurassic World. Superbra var den! Superbra dag var det!
Bjuder på en gla' Herman och en gla' Johan
 
Idag har jag jobbat i Wadköping, pluggat körkorsteori o snart ska jag äta godis och kolla på batman. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback