Jag e en free elf

Hej hallå! Har just kommit hem från jobbet o sitter o äter en sallad, perks of att jobba på en salladsbar. Har nu jobbat åtta dagar i sträck men imorgon är jag ledig!! OCH I ÖVERMORGON ÅKER JAG TILL EMMABODA!! Är så himla taggad på detta, men har ca 178 grejer att göra innan jag åker så måste la börja ta tag i det. Imorgon bjuder Jeremia på kvällsmat! O efter de ska nog jag och Soffe vidare ngnstan tror jag. Igår träffade jag mina kompisar som varti Grekland! Dvs Klara o Soffe, har haft det så lungt o skönt men nu börjar jobbet med att underhålla dessa understimulerade själar igen :/. skoja jag tkr om dom, vi åt pizza, drack te och prata sen joina Kajsa sen Herman sen åkte jag och Hermis t Kumla. 
 
Nu ska jag ta ett bad ciao ciao

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback