,´.´,

Hallihallå bloggN! Mina dagar går numera ut på att jobbajobbajobba, så har liksom inte mkt att skriva om och har litt annat att göra när jag e ledig.. Nåväl. I lördags var jag iaf på fest hos Olle och i tisdags var jag ute, det är typ det som händer när jag inte jobbar :P. Vi hitta en stor rabarb hos Olle
Annars trivs jag bra på båda jobben och är fortfarande såå glad, men också såå ovan haha! Jag börjar liksom inse att jag inte kommer ha något sommarlov såhär mitt sista sommarlov, inget åka med husvagnen till Öland, och sommarstugan har jag inte vart i ens EN gång den här sommaren. De e ju lite sorgligt, men imorgon är iaf både jag och Herman lediga LYX, det kommer hända typ en lr två gånger till denna sommar :/. Nu ska jag ät jordgubbar

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback