Pluggfik, mkt viktigt ämne

Sitter just nu på främmande pluggmark dvs. café Vasa och äter en mkt söt bakelse. Väntar på att Sofia ska sluta så att vi kan gymma och basta(!). Hemskaste saken har typ hänt! Mitt bästa pluggställe, wayne's på Krämaren, har tydligen har lagt ner :'(??! Vem lägger ens ner ett sånt perfekt fik? Så är på span efter ett nytt ställe. Jag vill typ starta en ny kategori där jag endast recenserar fik och skriver om hur pluggvänliga de är, finns så mycket att säga kring detta ämne. Det får inte vara för stort och måste vara harmoniskt möblerat vilket så många fik inte är! Hatar exempelvis Wayne's på stortorget där det går en lång korridor mellan alla bord, så omysigt :@. Det får inte vara för mycket folk, det måste ha bra utsikt alternativt mycket att titta på osv. Så jobbigt att ge sig ut på denna resa igen. Vasa får la 6/10. De har Wifi(+++++++) de är mysigt och kul att titta på folk som går förbi, men det är för mycket folk vilket suger extra mycket idag då jag glömde mina hörurar hemma. 
 
Lista på utforskade och opluggvänliga fik
*Wayne's, Stortorget
*Lill Annas
*Java
*Bara Vara
*Espresso House
 
Fik att utforska:
*Hälls vid Karro
*Märtas
 
Känner mig mkt tillfredställd efter att ha tagit upp ett av mina viktigaste ämnen, har alltid viljat gjort de. 
 
¯\_(ツ)_/¯ 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback