Hähäj

Sitter och smygäter banan på biblioteket, har för mig att man inte äta mat på ett bibliotek? Hmm väntar på att en sur boktant ska komma och säga till mig. Jag sitter hur som helst här och pluggar.
 
Efter skolan idag (slutar 11.10 varje fredag) hämtade pappa mig och vi åkte till stan för att äntligen kirra mitt gymkort! När det var klart dumpade han mig här. Fredagar är ju egentligen min pluggfiks-dag i väntan på Sofia, men då jag inte hann äta i skolan hade jag tänkt att bara gå och äta någonstans sen. Typ fira att jag har pengar igen, haha alpenresan gjorde mig pank har haft 10 kr att leva på sen förra fredagen. 

Kommentarer
Postat av: en hater!!!!????! ;@

Din blogg är inte så bra!!!!!!!! hahahahh!!!!!!!!! Hur fan vågar du äta i biblan?? SJUKT respektlöst!!!!!!!!!!! tur man är anonym....

Svar: Jag har nolltolerans på sånt här beteende! Det får inte förekomma på min blogg!! Jag ska spåra upp ditt IP-nummer och ringa polisen sen hamnar du i finkan!!!
Emelie Andersson

2015-01-24 | 22:31:57
URL: http://kbbajs.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback