Fecke :PPPP

I Lördags var jag på Majas 18-årsfest, det var superkuligt. Här får ni en snapchat från det:
Jag sov där och på söndagen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till farmor<3. Där fick jag tusen mackor och knäck, passade även på att masakera hennes pepparkakshus litegranna. Fick även en jättejättefin o mysig grå-ish halsduk som jag bett henne sticka till mig, jag råkade ju tappa bort min svarta älsklingshalsduk som hon gjort... När jag kom hem tittade jag på den nya disney-filmen "Big hero 6" och åt glass. (kommer vinna så mkt coolhetspoäng av Ludwig nu när jag sett den innan honom)
Idag har jag varit i skool. Dagens höjdpunkt: Teater lr att Alex skickade sin tyskaläxa till mig.
Såhär såg jag ut idag om någon undrade :P
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback