Detsember

HÄÄÄÄÄÄJ! Nu ska jag summera upp december i bilder, häng me! 
 
Någon gång i december var det karrofest! Jag är nunnan som försöker se snäll ut på bilden. Någon timme efter att denna bild knäpptes försvinner alla mina minnen. Vet bara att jag tappade bort min bricka, vart arg och åkte hem klockan 23 (obs: åkte hem utan min väska och jacka för det kändes smart).
Jag hängde med dom hära + lärde känna nya snälla människor :'). Vi såg sista Hobbit filmen, den var bra. Mkt krig.
Det var Jöl och Jölafton så jag slog in paket, min katt var i vägen så slog in honom också. Han ville faktiskt det, han låg där i 30 min tills jag var klar. Sen åt jag självklart julbord med släkten och gjorde allt annat som hör julen till. 
Jag umgicks med Glöggers<3 dvs drack glögg, åt pepparkakor och intog alkohol. Sen sjöng vi singstar. Tog ingen bild på den kvällen men blev kvar hemma hos Sofia två nätter sen och vi gjorde pizzaaa.  
Nyår, min mystory var över 100 sek men denna bilden är tillsammans med några suddiga bilder på fyverkerier de enda som finns på min kamerarulle? Hade det mest spontana och roliga nyår! Började med att äta god mat hemma hos Lisa med fina människor, kollade på fyverkerierna vid slottet med fina människor, gick från en fest till en fest över gatan och hamnade med ytterligare ett knippe fina människor.
Min bästa kompis och livskamrat since -97 fyllde 18!!!! Så himla stort att vara 18 jue, ska fira henne helgen som kommer. Grattis igen Maja<3
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback