Isländska yeee

Imorgon är jag (typ) ledig, yaaas. Mamma hämtar mig vid 10 för utvecklingssamtal. Mina föräldrar har typ blivit sentimentala över att det är mitt sista utvecklingssamtal med vårdnadshavare för båda insisterar på att följa med? Efter det ska jag försöka övertala mamma att föda mig med sushi samt skjutsa hem mig till henne så jag får klappa på Ärnst. Sen ska plugga heeeela dagen, har en uppgift i nationalekonomi vilket är precis lika festlig som det låter. Nu ska jag sova, måste bara ta mig samman. Världens harigaste har kollat på läskiga program på tv'n så kan inte sova. Lyssnar på den här låten 
Haha can you feel the love tonight på isländska, har upptäckt att det är världens snällaste och sömnvänligaste låt!? Blr lix helt lugn och tror att dom enda spökena som finns i mitt rum är isländska Timon & Pumpa<3.
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback