Äntligen inte sjuk

HEEEJ/ en frisk!!! Äntligen!!! Gud jag hatar att vara sjuk usch fy blä. Dom senaste dagarna har som ni kanske förstår inte varit så intressanta. Har ätit(?) soppa, sovit och kollat på Star Wars. I torsdags när det var som värst åkte jag och pappa till vårdcentralen, jag var liiivrädd för att jag skulle ha halsfluss (min värsta rädsla typ) så ville ta det säkre före det osäkra. Plus ville ha pencilin så fort som möjligt i sånna fall för vill ju inte knapra sånt i alperna. Men det var ingenting allvarligt.
 
När jag låg där miserabel i min säng i fredags så fick jag världens bästa SMS av mina faster. Hon kanske hade fixat jobb åt mig!! Så jag skulle skriva ihop ett CV, vilket jag gjorde. Lämnade det i fredags och nu håller jag alla tummar jag äger på att jag ska få det. Det är på ett café här i Kumla! I helgen har jag kollat på mello och pluggat. Jag är äntligen klar med nationalekonomi-uppgiften vilket känns såhääääär skönt. Även pluggat matte och nu ska jag läsa klart min engelskabok.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback