tjo

Nu har school börjat igen, närmare bestämt i tisdags. Det har vart lite strul med fördjupningar och kurser men nu har jag krigat mig till en plats på internationella relationer. Det är ett kurspaket som handlar om typ FN och sånna där worldwide saker, så nu känns det bra. Engelska 7 ingår i det paketet sen har jag även valt till retorik. Jag ser så mycket fram emot att slippa Tyska och matte det här året, man får liksom en helt annan livsgnista ni vet. 
 
I fredags var jag på fecke tills sent och sen skulle jag upp tidigt för att jobba på matmarknad, också kallad kaosmarknad, i Wadköping. Inte så kul. Men hade kändis i bageriet tjiho, Sébastien Boudet från dessertmästarna. Fattade dock inte det förrns på eftermiddagen så jag trodde typ han hade väldigt många släktingar eftersom alla frågade efter honom och ville köpa nått han bakat :/. Jobbade även idag och sen var det kräftskiva i sörbyängen, Herman skjutsade hem mig för ett tag sen och nu ska jag sussa possposs

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback