Thank ya H&M

Idag hade jag risktvåan, var lite nervös imorse men det var jättekul och jag hade en så himla bra instruktör! Efteråt kände jag för att gå på stan, jag skulle först och främst försöka få tag i en bikini för att mina boobies har gått craycray sen förra sommaren och  exakt alla mina bikinitoppar är för små. Har inte orkat ta tag i problämet då en bikini inte riktigt varit en nödvändighet denna sommar, men idag var dagen. Sprang runt i massa affärer och hitta lite annat kul men inte en enda bikini, antingen var dom fula lr fel storlek. Sen tänkte jag ge H&M ett försök innan jag bikade hem och tror ni inte att det hängde två superfina toppar (dom absolut sista i dom modellerna) i min storlek? :'). Så jag köpte en grå och en svart, mm det var konsumtionslycka de. Tänkte btw göra ett litet inlägg om saker jag handlat på mig denna sommar, för sånt e ju kul o så.
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback