Sommarshoppelishopping

Vi börjar med lite second hand
Dessa två köpte jag på röda korset i Emmaboda, 20:- styck kostade dom, mkt bra köp
Alltså ÄÄLSKAR min katttröja<33 den köpte jag också på röda korset men här i  Örebro, den tröjan verkligen bara hängde där och väntade på mig. Dom andra två är frå Erikshjälpen, tycker att krukan e så fin, ska ha den i en ampel som finns lite längre ner i detta inlägg. 
Här är då äntligen min bikiniskörd! Dom två längst på ut är från H&M och den i mitten från Twilfit.
Lite reafynd! Köpte tightsen inne på Intersport för bara 150:- och så är dom jättesköna, Ampeln och glajjorna är från Indiska och örhängena från Bikbok.
Insåg nu att denna bild var rätt jättekass menmen, dethär beställde jag hem från Mango när dom hade sin megarea i somras. Det är en Jumpsuit, en blus och ett par kostymbyxor. 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback