MaBoDa

Här kmr det inlägget, Emmabodainlägget!! Emmaboda var sjukt: kul, oklart och mysigt. Varmt var det också!! Förutom på lördagen då syndafloden kom typ så efter att jag och Sofia hade fått sett <3älsklingsThomas<3 så tog vi taxiKhosti hem en dag för tidigt, skönt ändå då jag skulle jobba på söndagen.
 
Här e Sofia o Lisen flawless
Här e jag en blå drake
Här e vi olika glada tydligen
Här e hela järngänget!!!!
Här e little Jinder o jag
Här e nästan lika famous Soffe o Jag!
Här e vi fulla
Här e Klara på hennes 18-årsdagsbruch med sin snuskaktus hon fick av mig
Här e jag o Sofia glada i regnet
Här e THOMAS<333333333333333333333 Han va bäst
Och så får vi ju inte glömma E-TYPE!!!!!!
 
 Bra va Emmaboda.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback