hepphepp

Sen jag kom hem från Emmaboda har jag mest jobbat. Har hunnit varit ute två gånger också, först i måndags då jag och Soffe kände för lite action så vi drog ihop ett gulligt gäng. Det var kuligt! Men mådde himlans dåligt dagen efter vaa och skulle jobba :/. Kom hem helt slut och möttes av tre dagsfylle-fulla tonårspojkar som skulle ut på en dag två så då skulle la jag med det. Det var ju ändå sista innan Oggz åker iväg och upptäcker världen. Haha det var så knäppt men kul! 
 
Nu har kulheten dock slagit tillbaka, har jätteont i halsen och min förkylning tar det to the next level typ varje dag. Så jag sitter i en soffa i Sörbyängen och trycker apelsiner och dricker vatten för det känns som en bra grej att göra. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback