5/5 semester

Halli hallå, ett tag sen men jag har ju faktiskt varit på SEMESTER! Hähä ja e så vuxen :P. Förra måndagen åkte jag och Herman ner till hans stuga i Småland där vi plocka svamp, drack mojitos, löste korsord, solade, badade och åt god mat (bland annat pizza med kantarellisar, färsk annanas och jättegod skinka jättejättegott) Det var så himla mysigt och tyst där, älskar småland nu. På torsdagen packade vi ihop oss och åkte vidare till Stockholm och Elias, vi hade nämligen fått låna hans pappas lägenhet och blev typ helt paffa när vi kom dit. Det var såååå fint! Så fin lägenhet och en hel trädgård utanför där det fanns ett jättemysigt växthus där Elias hade dukat fram mat <333. Så vi satt där hela kvällen med utsikt till vattnet och drack vin. Dagen därpå var vi på grönan och Herman vann en stor sportlunch, jag vart gladast. Dag 3 strosade vi mest omkring på stockholms gator sen åkte vi hem. 
Första skörden kantarellisar<333333
På vägen till Sthlm stannade vi till i söderköping och åt glass, för mysig stad jag ska bo där
VÄXTHUSET!! KOLLA PÅ DET!! SÅNT HÄR FINNS INTE!!
Levde förresten lyxliv på frukostfronten! I småland vaknade jag till frukost på sängen i form av kantarellmackor och vattenmeloner och när man kom till Elias fick man hotellfrukost
Tog alltså bild trots att man inte fick, busigt
Avslutar med denna mucho fina bild på mig och Elias
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback