Det är thursday

Hej halloj nu va det ett tag sen igen. Mycket har hänt, både bra och dåligt. Som jag skrivit har min älskade farmor gått bort, vilket har varit väldigt jobbigt. Samtidigt som detta jättejobbiga så har jag vart nykär, har levt i en liten bubbla där jag bara har mått bra och varit lycklig. Det har nog behövts ändå. Har hängt och gjort lite olika saker  med mina jättejättebra och superfina vänner, så glad att jag lyckats hitta så många bra och vettiga. Har även haft massa att göra i skolan, det är en del småarbeten jag legat efter med rätt länge nu dom har liksom lagt sig på hög. Så idag tog jag en dag off skool och pluggade så nu ligger jag i fas igen! Massa jätteskönt då jag inte gjort det sen innan jullovet höhö.
 
Men dagen litt snabbt då. Jag vaknade brevid h-man, vi åt frukost, han drog. Jag gjorde lite läxor och sen vaknade mamma då drog vi ut och runt i hela kumla, hon skulle köpa plantor och lite allt möjligt. Jag köpte chiafrön och har nu gjort chiapudding, spännandeee. Vi köpte sallad på Fresh Food, sen åt vi den. Gott. Efter det har jag bara pluggat. Kl 19 drog jag ut och sprang på uppmaning av PT Sofia och det gick braa. Sen åt jag fattiga riddare. Bra dag 10/10.
 
Lite bilder
Va i sälen med majs och lite familj
Måste tipsa om detta juöö. Jag och Linn drog till IKEA någon gång på påsklovet och brunchade. Detta kostade 39 slantar asså vaaa
Tapas hos Kajsa under earth hour, sen fest, bra fest.
Grilligrill
Mosaaan

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback