HEI KOMPIS

Hej från världens sämsta bloggerska :PP
Nä men mitt liv känns rätt så ointressant för tillfället och jag har typ glömt bort vad man skriver om i en blogg. Jag tänkte i alla fall berätta lite kort om vad som hänt sen sist. Jag har börjat på risberska vilket faktiskt är mysigare och mer ok än jag hade trott, mitt hår har blivit brunt, jag har flyttat in i pappas nya hus, umgåtts med mina vänner, myst 1000 gånger med min söta bebiskatt och i helgen var jag ute i skogen och plockade kantareller.
 
Tänkte bjuda er på 2 bilder
1. En bild på kantareller för att dom är så fina
2. En bild på mig och två av mina favvokompisar när vi satt i skytteparken för några veckor sen som ett gäng riktiga A-lagare, förmodligen min absoluta favoritbild någonsin 
 
 Jag ska försöka komma igång med denna bloggyn igen och även göra om litt i designen, så ge inte upp på mig detta kan bli skoj. Nu ska jag åka upp till farmor i skogen och gå på hundprominix, ciao

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback