27-09-2014, alltså snart studiebidrag

Jag sitter på mitt golv och har ont i nacken, det är oskönt.
Idag är det fredag och det betyder ingenting för jag är hemma, har relativt tråkigt och känner mig betydelselös. Gud vad deppig jag är just nu och vet verkligen inte varför? Eller ja jo kanske; hösten har kommit, det är kallt, jag går i värdelösa tvåan och har ett helt år med en massa ångestfyllda skoluppgifter framför mig <3. Just nu känner jag mig bara astråkig och tror att alla har tröttnat på mig. Gud jag är livrädd för det. Att mina vänner ska tröttna på mig. Vill bara att det här ska gå över för jag har aldrig förut gått och kännt såhär i en hel vecka.Usch hatar det, behöver kärlek vart är min katt
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback