Tyskland flyttar in

För prick en vecka sen flyttade det in en tysk hos mig (därför har jag ej haft tid för lille bloggen). Det är assvårt att få tiden att räcka till både en tysk och läxor, ni skulle bara veta. Vivienne heter hon hur som helst, hon är trevlig, blyg och har honung på sina mackor. Jag skulle väll säga att det har varit spännande att ha någon bo hemma hos sig såhär men kids ställ aldrig upp på 12 dagar utan tidigare erfarenhet.
 
I torsdags var det karrofest!! Tema rave och det ägde asmycket, skulle nog vilja säga bästa k-festen någonsin. Lite kul att dra med en nykter tysk sådär också. På fredagen låg jag utslagen i soffan hela dagen, på kvällen åkte tysken på bowlig med sina vänner och sov hos Klara, så jag passade på att smita hem till mamma och mysa jättemycket med Ärnst. Vet inte när jag sist njöt så mycket av egentid. Igår hände inge spännande men idag drog jag och Klara med tyskarna till boda borg, min kropp är för gammal för det. Men hade mest panik över scenariot "heldag ensam med tysken" Klara med, boda borg kändes mer skonsamt.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback