Guld

Idag var mina två sista lektioner inställda så jag fick sluta 12. Efter skuul gick jag en liten stund på stan med Alva & Elin. Jag hade nämligen ett presentkort på glitter som jag visste skulle gå ut här om några dagar, så jag konsumerade upp det och fick med mig lite smycken hem.
50 krons på H&M
Man ser knappt men örhängena till vänster är i färgerna guld, silver och pärlvit. Silverringarna blev ett spontanköp då jag såg att det var 3 för 2 när jag kom fram till kassan. Har sett liknande på tumblr så tänkte prova men de lär mest ligga och damma i min smyckeslåda, tror ej det är min grej.
Sen kan jag visa min nya klocka. Den är av märket STORM och jag fick den av mamma förra helgen. Tycker den är suuuperfin. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback