Ich bin eine Kartoffel

Hejhallå. Kom hem från Tyskland i söndags där jag har haft en megabra vecka! Har barrundat de flesta dagarna och druckit massa billiga öl och mojitos, varit i Tysklands näst största stad Hamburg, handlat inte så mycket men fint, åkt skridskor utan hjälm och jobbat på ett litet skolcafé med Klara. Som tur var var vi ej önskvärda där så gjorde mest den första delen. Bästa upplevelsen var på måndagen då jag för första gången lagligt beställde in alkoholhaltig dryck, blev klapp efter 3 öl och snurrade runt på Hannovers gator med fyra favoriter. (samt vinglade hem klockan 21) Vill tillbaks<3. 
 
Idag ska jag hänga med fem härliga brudar, varav vissa jag typ ej träffat sen jag slutade nian, kult!! 
Kloura på ett tyskt glasscafé.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback