Jag är hemma

Och har varit det ett tag men ej orkat blogga, här är några oredigerade bilder. Jag tog ju inte med mig systemkameran så det är bara skitiga mobilbilder.
Pinacolada på stranden i solnedgånen
Hela stranden var full av sånna här mönster, det är krabborna som gör dom, asså dom rullar varenda liten boll!
Frukostutsikt
swag
Nån strand vi stannade på när vi åkte på moppetur runt koh lanta
Här satt jag och åt, typ maffigaste utsikten ever (syns dock inte så bra)
vi åkte på snorklingsutflykt till Koh Rork fin strand mindre bra snorkling
Detta levde jag på, mangoshake. Typ gråter för att det är hundra år tills jag får dricka den igen.
Bananpannkaka med nutella/lycka
Ett annat sätt att fylla mitt mango-addiction
Fåglarna gillade majs
På banglaroad med hela familia + kompisar
Slut

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback