Från kapplös till kapprik

Denna helg har jag fått färdigt lite uppgifter som legat tungt över mina axlar. Gud jag har haft ca tusen saker att göra efter Thailand, det har jag iofs fortfarande men det är så skönt att kunna stryka några grejer från listan. Igår var jag en sväng till hallsberg och gick på loppis med pappa, gick även in och kollade runt på bra&begagnat där jag hittade världens finaste vårkappa för 40:-, kapkapkap! Men inte nog med det, när jag kommer hem och lyckligt visar upp den för mamma så visar det sig att hon har gömt två apsnygga liknande kappor i förrådet?? Så från att dödligt gärna viljat ha en lång vårkappa har jag nu tre stycken, två svarta och en beige wiho.
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback