20:18

Jag hade en sjukt bra fredag! Det enda som saknades var Klara den jäveln som var i Sälen</3. Vi startade kvällen hemma hos Nils tillsammans med goa människor. Vi var där några timmar och det var asmys sen drog vi till björkhaga på nån lokalfest. Vi stannade inte där länge alls, kanske nån timme eller så sen åkte vi tillbaks till Nils. Pappa kom och hämta mig runt 1 :((( så jag åkte hem och sov. Sängen är verkligen aldrig så skön som efter en kväll ute. Idag vaknade jag 10?? Så jag kollade på american horror story hela förmiddagen (Typ bästa serien ever?!) Vid lunch kände jag för att göra något med mitt liv så jag gick ut och sprang. Nu ligger Maja brevid mig och tycker jag är tråkig så vi ska ut och ta årets första åk med longboarden. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback