Saker på huvudet

Idag har jag gått en kortis- och slöisdag i skolan. Innan jag åkte hem gick jag in på myrorna och fyndade en superfin bandana.
Har samlat på mig fett många huvudbonader denna vecka:
De två kepsarna fick jag i födelsedagspresent (skepparmössan är det finaste evur♥♥♥) svettbandet köpte jag till brännbollen för jag ville va cool och sen bandanan som man knappt ser på de två första bilderna för jag klarar inte av när något annat ska ta rampljuset i mina självisar.
 
Ska btw till estockholmo (går tyska kan inte spanska filåt) imorgon med alla sam'are. Vi ska typ kolla in riksdagen och polismuséet sen får vi göra vad vi vill (shoppa). Och på onsdag ska jag färga håret, wiii äntligen.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback