KRAMPENSEGER!!!!! PILTMAKT!!!!!

I förrgår upplevde jag en av de sjukaste och bästa dagen i mitt liv. Jag vill bara spola tillbaka tiden och återuppleva hela dagen. Klockan 8.15 tågade hela piltfamiljen under skrik och ramsor bort till rosta gärde, där vi kort och gott vann. VI VANN. Grisarna hade hårdtränat under flera veckor och jag vet inte hur många jag såg som hade tagit ut vinsten i förskott? Jag tror nog alla blev chockade när vi vann första rundan av dragkampen och INGET kan beskriva känslan då första grisen för andra gången var över förlorarsträcket och hela skolan springer in på planen, VI HADE VUNNIT! Alla var så chockade och så stört glada, alla krama alla och jag både skrattade skrek och grät. Hahaha det var så jävla sjukt, jag är också så himla glad för treornas skull då de äntligen fick vinna. Vi tågade återigen in till stan och de sista 100 metrarna sprang vi in i likkistan och njöt av segerduschen. Jag tog tåget hem dyngsur och så jävla glad! På kvällen skulle vi fira och vi började i stadsparken med ett gäng fina piltar och vad som hände sen var högt över förväntningarna jag hade på den kvällen. Haha det enda jag kan säga är att kvällen nog nästan, men bara nästan, var lika bra som dagen. En gång pilt, alltid pilt <3

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback