17

Hola Amigos! I onsdags fyllde jag 17 svåra år lol. På kvällen var jag på min allra första fyllebrännboll, jag kan säga att mina förväntningar var skyhöga på "karros bästa tradition" och njaaaaaaaaa. I torsdags var det Karrofest och det var nog påriktigt en av de stördaste kvällarna i mitt liv, på både gott och ont hahaha. I Fredags vaknade jag upp hemma hos Spång och fick pizza(!!) till frukost, hemmagjord dessutom (Clara gör ju alltid världens godaste frukost och nu har hon överträffat sig själv så kände att jag ville nämna det) Klara kom förbi lite senare och vi satt där och dega typ. I lördags var jag hos pappa och firade min födelsedag. På kvällen kom Maja och hennes moder hem till oss och jag fick typ världens bästa födelsedagspresent av henne, en el-driven fonduegryta!!! ALLTSÅ FATTAR NI?! jag kan smälta choklad jämt nu för det är nada kladd!!!! Igår kom släkten till mamma och jag firade födelsedag för tredje gången, mycket tårta denna vecka mmmmm.  
 
Haha så hilmla lyckliga bilder på mig och spång innan K-festen

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback