Sonntag

Söndag nästan utan söndagsångest, jag har bara en jävlig och lite försenad geografiuppgift som jag måste göra men ej orkar ta tag i. Denna helg var bra mycket bra. I fredags grillade jag i stadsparken med mina bästaste och det var himlans mysigt. Jag sov hos Klara och kom hem ganska sent igår så jag gjorde inte mycket mer än att kolla på game of thrones (En ny serie jag börjat på, är inte så jätteimponerad än men den går att kolla på)(redigerar detta inlägg och säger att jag var dum i huvudet som sa att GOT inte var bra). Idag har jag solat nästan hela dagen för vilket väder det har varit, sommar?? Jag var nyss ute och sprang en liten runda också och det var skönt. Nu ska jag duscha bye
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback