Påsklov

I tisdags hade jag 4 timmars hål så jag åkte hem och till goda rum med familjen för att fira tjugoåringen. På kvällen åkte vi till pappa och firade med släkten. Efter det åkte jag in till Örebro och ad för att träffa mina gääärriiis. Vid åt chips och dipp och kollade på film. På onsdagen började vi inte förrns 1 så vi (Anna) gjorde våfflor och hade mysmorgon. Igår hade jag värsta morgonen ever, jag vaknade klockan 8 för att jag hade glömt att sätta på alarm och jag började kl 8.15.. Så snabbt kollade jag upp att nästa tåg gick 8.11 så jag i stort sett hoppar ur sängen och springer ut till cykeln och jag hann! den dagen kände man sig fräsch vill jag lova. Jag hade en tyskalektion på morgonen och sen 2 timmars hål så jag satte mig på waynes och åt frukost och pluggade.
 
Snart bjuder far på pulled pork sen åker jag in till Öret, ha en bra fredag. Btw det är påsklov.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback