Spenderat

ÅHh blir så jävla arg, har försökt länge nu men bilderna från mobilen vill inte överföras till mac! Fan, hatar honom, idag är han bara en datajävel.
  
Var som sagt på marieberg igår med Linn. Det var superkul precis som alltid när man är med henne. Vi gick omkring nåra timmar sen åt vi lunch på the coffe, gud vad god bakpotatis! Har bara smakat deras cibattor förut men även dom är skitgoda, så för er som inte ätit där än rekommenderars jag det starkt! Sen gick vi till ikea, jag lovar att vi var där typ 3 timmar.. Men det är ju så himla kul att bara gå omkring och glo där inne, och fika såklart! Men jag kollade sängbord till mitt rum som jag och mamma ska åka in och köpa på fredag, sen kolla jag och köpte lite annat smått och gott till mitt rum. JÄÄVLAR vad bra det blir förresten! Jag blir så himla nöjd! Hela dagen idag har jag hållt på och städat och möblerat, Maja kom förbi i förmiddags och höll mig sällskap, men annars har jag inte gjort mycket mer.
babe

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback