Nom

Igår försökte jag plugga, eller nej jag tänkte plugga hela dagen men det slutade med att jag satt en halvtimme på kvällen. Det är så jävla typiskt mig och det tråkiga är att jag verkligen skulle ha behövt det här lovet till att plugga. Menmen gör som alltid "tar det i helgen" (=stresspluggar, går i taket och gråter ögona ur mig dagen innan det ska in). Jag gjorde föresten en asgod sak igår! En hemmagjord lakritskolasås med tinade hallon, den smaka dröm.
 
Idag var det skola efter ett härligt höstlov men det var väldigt ok ändå, det är alltid bra när jag får va med mina bröder. Glömde dock Macs hemma idag och det var mindre ok, kände mig ganska broke. På lunchen drog vi till Jensen's♥♥♥ orkar inte hur gott det är och orkar inte hur fattig jag kommer bli med tanke på att jag äter upp mina pengar, värt. Nu ska jag plugga loss innan träning.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback