imorgon äntligen

 Jag och Linn hade det supermysigt i sommarstugan, sola, bada, prata och bara va. Det kan va skönt och bara åka bort och vara ensamma så där.
  
Jag har kommit på att jag är en djupt störd seriemissbrukare förresten! I bilen hem var det verkligen det enda jag kunde tänka på och när jag kom hem kollade jag hela dagen och själen njöt. Haha just nu är det True Blood som gäller men när jag tröttnar har jag även Gossip Girl, Vampire Diaries, New Girl, Prison Break, Once Upon a Time och Pretty Little Liars. Har även kollat klart på alla säsonger av Sex and The City. Sån är jag. Men till något ännu roligare, imorgon åker jag till Öland och saknade Böda! Jag hoppas så innerligt att det blir lika kul som förra året för det här behöver jag verkligen! Ska bli så skönt att komma bort en vecka och vara med häliga människor♥. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback