Helg

Hallå!
Jag var i sommarstugan från torsdag till lördag. Superhärligt. Jag har varit ute hela dagarna för första gången på sommarlovet.. så brännan har bättrats på rejält. När jag kom hem var jag själv i huset så jag ringde jag Maja och hon kom och sov över. Idag har det ju varit suupervarmt så dagen har med andra ord spenderats ute vid poolen. Maja drog hem på eftermiddagen så då packade jag ihop och drog till papput. Imorgon runt 10 åker jag och Linn tillbaka till sommarstugan, gud vad jag saknat den bruden!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, va söt hund!Och jätte snygga bilder! :D

Svar: tack så mycket snälla du! :)
Emelie Andersson

2013-08-16 | 20:37:17
URL: http://myfood.devote.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback