Torsdagsseg

Idag har jag vart sjuk och varit hemma hela dagen. Vilket betyder att jag har gjort cirka noll saker när jag hade tänkt att göra  hundra, alltid samma visa. Men det var faktiskt skönt välbehövligt med en slappdag såhär innan slutet av veckan. Det jag har lyckats ta mig tid och göra idag är att se Hobbit för första gången. Sen har jag nästan skrivit klart min debattartikel. VIlket är SJUKT skönt med tanke på att vi har så mycket just nu. Uppsatser i Historia, svenska, naturkunskap och andra sakker i engelska, geografi och på teatern. Vi fick allt under förra veckan och allt ska vara inlämnat innan jullovet och i helgen har jag inte haft möjlighet att plugga då jag haft båda tyskaprov och matteprov denna vecka. Jag får ont i huvudet bara av att tänka på allt, gud ge mig jullov.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback