Funnit den/dom

Jag sitter i min säng, lyssnar på julmusik och är bara så glad att de är just jag som lever mitt liv.
 
Fredag var en bra dag. På morgonen fick jag uppleva mitt första fackeltåg på Karro och se en superfin luciakonsert, det var mys. Jag slutade tidigt så jag åkte hem coh sov och på kvällen åkte jag till adolfsberg och träffa mitt brödraskap. Vi hade julklappsbyte och det var bara så klockrent, Klara fick en ölhjälm av mig och hon blev lycklig. Sen togs alkhoholen fram, jag drack dock inget för jag skulle hem tidigt. Gud vad jag älskar dom, så jävla härliga. Jag är alltid så lycklig när jag åker hem från våra magalufhäng. Igår bakade vi lussekatter och klädde granen här hemma och idag tänte jag ta mod till mig och göra mitt rum julfint. Jag ska även göra klart dom två sista uppgifterna jag har kvar innan det är jullov, jullov fattar ni JULLOV om 3 jävla dagar.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback