Brudarbrudarbrudar

Gårdagen och dagen har varit riktigt härliga. Igår förmiddags var jag inne på marieberg och slogs på mellandagsrean med Linn. Vid lunch åt vi världens godast bakpotatis på the cofeé (deras fetaoströra är verkligen sänd från ovan). Jag köpte endast ett par svarta sidenshorts jag ska ha med till Thailand, egentligen suger mellandagsrean, the good stuff kommer ju inte förrns i mitten av januari. Efter mberg åkte jag hem till Sofia och senare kom det en massa sköna brudar och vi hade riktigt skönt häng. 
 
Idag låg jag kvar i sängen till halv två pga kunde ej känna min nacke.. Vid fyra åkte jag i med famijen till farmor och åt kalkon.Efter det skjutsades jag till Anna där jag haft spelkväll med mitt magalufkollektiv hela kvällen

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback