NEJ

Veckan har varit helt okej fram till igår, igår var bara en allmän pissdag. Jag försov mig en timme, fick veta att dom kanske ska splittra min nya älskade klass, fick ett nytt och sugigt schema, hade en skitdålig träning på kvällen och det mesta var bara väldigt sugigt igår. Det ändå som var bra var lunchen när jag åt på Rosali Delis med större delen av klassen, ASSÅ FÖRSTÅR NI DÅ VILKEN MYSKLASS JAG HAR? Och dom bah näe fack you du får inte ha kvar den.
  
Idag har däremot varit en bättre dag. Vi hade "klassdag" så vi hade lite sovmorgon sen gick vi från skolan till naturens hus där vi grilla korv. Det var också lagtävlingar och annat skoj under dagen, vi fick bara umgås helt enkelt. Vi slutade 12.30 och sen har jag inte fått så mycket mer gjort idag.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback